Dzisiaj jest 19 lis 2018, 1:43

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 03 paź 2016, 10:46 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Nie wiedziałem czym są te zawory. Apropos sterowania to już pisałem. Sterowanie Turbo powodowało zapalanie się Check Engine, dlatego wymieniłem czujnik ciśnienia i zrobiłem pełne czyszczenie sterowania Turbo (rozebrane na części pierwsze, czyszczenie z nagaru i złożenie w całość). Check Engine się już nie zapala, jednak problem szarpnięć nadal pozostaje. Podłączałem samochód do komputera i żadnych błędów nie znalazło (przed czyszczeniem zapieczonych kierowniczek Turbo wyrzucał kod błędu wskazujący na zbyt wysokie ciśnienie doładowania).


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 03 paź 2016, 12:19 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 18:18
Posty: 243
Auto: Ibiza
silnik: DIESEL
KM/NM: 101
Imię: Kuba
skąd: Cyców
Jak diesel traci moc to nie tylko przyczyną może być turbo, pamiętam dobrze że w jedyny accordzie z 2.2 diesel przyczyną że tracił moc był czujnik na listwie wtryskowej, w sprinterze kiedyś mieliśmy że tracił moc przez złe paliwo i to kilka na to sprinterów cierpiało. Kumplowi w mondeo traci moc przez pompę a wtryski i turbo po regeneracji wiec nie tylko turbo może być przyczyn a kilka rzeczy może się na to składać


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 03 paź 2016, 21:03 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Auto ma wyczyszczony zbiornik i nowy filtr paliwa i niestety nie pomogło. Właśnie szukam kogoś kto znajdzie mi dokładną przyczynę problemów z autem, bo jeśli zacznę wymieniać wszystko co może to powodować, to zbankrutuje. Problem chciałbym rozwiązać przed zimą, bo czasem potrafi dosyć mocno szarpnąć i nie chciałbym wpaść w poślizg na jakimś lodzie.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 03 paź 2016, 21:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2016, 16:45
Posty: 301
Auto: EK3
silnik: D15Z3Turbo++
KM/NM: ?
Imię: Hubert
skąd: Zakrzówek
Podjechac do jakiegos warsztatu z kompem wziąść lapka do auta przejechac sie i bedzie widac czo sie dzieje , bo tak jak bledy się bie pojawiają to nic nie wywnioskuje xd

_________________
Link do galerii :https://goo.gl/photos/4bDdRsfS9UWdKQt46


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 04 paź 2016, 9:15 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 13 mar 2013, 19:18
Posty: 184
Auto: H i T
silnik: K20A6
KM/NM: starcza
Imię: marek
skąd: Lbn
a to czytałeś ??
http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/19420-22-ctdi-szarpie-przy-2-tysiacach-obrotow/ ,
http://www.civicklub.pl/forum/archive/index.php/t-9723.html ,
http://www.civicforum.pl/archive/index.php?t-13187.html


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 04 paź 2016, 13:25 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Czytałem i duża część dotyczy silnika benzynowego. Polecicie mi kogoś kto ma dobry komputer? Na kompie w serwisie M-Serwis nie wyszło nic, a duża część osób nie ma w ogóle tego silnika w oprogramowaniu.

Byłem w Hondcar ale powiedzieli mi, że samo podłączenie do komputera to 150zl, trzeba czekać tydzień i nawet jak nic nie wyjdzie to ich to Lotto. Mówią że to jakiś czujnik (nie wiedzą jaki). Zapytałem co jeśli nic nie wyjdzie. Powiedziano mi, że naprawa będzie na zasadzie wymiany po kolej wszystkich dopóki problem nie zniknie. Oczywiście wymiana odpłatna i każdy nowy czujk zostaje w aucie niezależnie czy był powodem problemów. Suma sumarum idzie zbankrutować bo nie ma gwarancji kiedy i czy w ogóle naprawią samochód.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 04 paź 2016, 16:34 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 09 sty 2013, 23:35
Posty: 1470
Auto: Oreo
silnik: B235R
KM/NM: 250/350
Imię: Tomek
skąd: Potok Wielki
Szukaj bardziej serwisów Opla, jeżeli to problem z tym silnikiem. Tam powinni zarówno podpiąć pod dobry komputer, a może nawet będą wiedzieć z doświadczenia co się stało.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 04 paź 2016, 20:35 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Dlatego szukam eksperta od diesla, nieżelazne od marki.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 05 paź 2016, 10:02 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 13 mar 2013, 19:18
Posty: 184
Auto: H i T
silnik: K20A6
KM/NM: starcza
Imię: marek
skąd: Lbn
wrócę do tych zaworów VSV pójdź po wężykach podciśnienia większość diesli ma sterowanie turbiny pneumatyczne


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 11 paź 2016, 10:49 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Nie znalazłem tych zaworów o których mówiłeś, jednak jest stosowanie pneumatyczne Turbo


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group