Dzisiaj jest 21 lis 2018, 16:58

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 wrz 2016, 21:10 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Witam.

Szukam jakiegoś eksperta od diesla w Lublinie lub okolicach. Samochód potrafi przerwać podczas przyspieszania i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Na komputerze nic nie wychodzi więc zależy mi na kimś kto będzie znał się na tym silniku i znajdzie przyczynę bez wymiany części za worek pesos. Proszę was o pomoc bo jest to strasznie denerwujący problem, a nie chcę go rozwiązywać metodą prób i błędów bo zbankrutuje


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 26 wrz 2016, 21:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2013, 19:47
Posty: 876
Auto: EP2 B520P
silnik: D16V1
KM/NM: chgw
Imię: Piotrek
skąd: Kraśnik
Silnik isuzu, podczas przyspieszania zapala się check, traci moc i po zgaszeniu oraz ponownym odpaleniu znowu jedzie?

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 26 wrz 2016, 21:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2016, 16:45
Posty: 301
Auto: EK3
silnik: D15Z3Turbo++
KM/NM: ?
Imię: Hubert
skąd: Zakrzówek
Moze coś z turbo? Przeładowuje , na komputerze musi wszystko wyjść :-)

_________________
Link do galerii :https://goo.gl/photos/4bDdRsfS9UWdKQt46


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 26 wrz 2016, 22:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2013, 19:47
Posty: 876
Auto: EP2 B520P
silnik: D16V1
KM/NM: chgw
Imię: Piotrek
skąd: Kraśnik
Mój ziomek przez to przechodził w fejk tajperze. Tam są kierowniczki które sterują zmienną geometrią turbiny. Przez nagar zapiekają się i czujnik ciśnienia doładowania MAP sensor wyłapuje za duże ciśnienie i odcina turbinę.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 26 wrz 2016, 22:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2016, 16:45
Posty: 301
Auto: EK3
silnik: D15Z3Turbo++
KM/NM: ?
Imię: Hubert
skąd: Zakrzówek
sparco pisze:
Mój ziomek przez to przechodził w fejk tajperze. Tam są kierowniczki które sterują zmienną geometrią turbiny. Przez nagar zapiekają się i czujnik ciśnienia doładowania MAP sensor wyłapuje za duże ciśnienie i odcina turbinę.

No to mowilem ze coś z Turbo :-)

_________________
Link do galerii :https://goo.gl/photos/4bDdRsfS9UWdKQt46


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 wrz 2016, 0:36 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2014, 0:35
Posty: 291
Auto: Civic ED7
silnik: D16Z6
KM/NM: 125
skąd: Łęczna / Poznań
sparco pisze:
Silnik isuzu, podczas przyspieszania zapala się check, traci moc i po zgaszeniu oraz ponownym odpaleniu znowu jedzie?

Check zapala się, jeśli dobrze pamiętam, powyżej 120 km/h, albo coś takiego. Tak ja wyżej napisane, coś z podciśnieniem/ciśnieniem na turbinie świruje. Miałem to w 1.7 DTI (ten sam silnik). Do warsztatu i naprawa coś koło 150 zł razem z diagnozą na kompie. Od tamtej pory przejechane +120k, nic podobnego się już nie działo.

_________________
Jest:
Opel Astra II Kombi 1.7 DTI
Honda Civic ED7 D16Z6

Były:
Polonez Caro 1.6 GLI --- Ford Sierra Sedan 2.0 DOHC --- Ford Sierra Hatchback 2.9 V6 4x4 --- Ford Sierra Hatchback 2.9 Cosworth BOA


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 wrz 2016, 20:07 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Miał kiedyś check engine ale pomogło czyszczenie Turbo. Podczas jazdy samochód przyspiesza, w okolicach 1800 obr. na chwilę (góra pół sekundy) przestaje przyspieszać lub szarpnie i jak minie te obroty zaczyna znowu przyspieszać normalnie. Na komputerze nie wychodzi zupełne nic. Wszystko czysto a problem dalej występuje. Wymieniałem czujnik ciśnienia doładowania oraz zrobiłem czyszczenie Turbo i nic nie pomogło


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 28 wrz 2016, 12:52 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 13 mar 2013, 19:18
Posty: 184
Auto: H i T
silnik: K20A6
KM/NM: starcza
Imię: marek
skąd: Lbn
masz tam przełączniki pneumatyczne VSV ??


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 30 wrz 2016, 10:10 
Offline

Rejestracja: 26 wrz 2016, 21:02
Posty: 25
Auto: ###
silnik: Pb
KM/NM: 605/700
skąd: Lublin
Niestety nie jestem aż tak obeznany z techniką i nie potrafię powiedzieć. Szukałem w Google ale również nie znalazłem odpowiedzi. Może wiecie jak to sprawdzić?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 02 paź 2016, 11:24 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 13 mar 2013, 19:18
Posty: 184
Auto: H i T
silnik: K20A6
KM/NM: starcza
Imię: marek
skąd: Lbn
nie wiem jak korzystasz z google ale mi od razu wyskakują te kierownice turbiny jako stała usterka przy braku mocy honda D


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group