Dzisiaj jest 18 sie 2018, 10:28

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 maja 2013, 21:42 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 1:05
Posty: 1634
Lokalizacja: Daleki wschód
Auto: ee8
silnik: b16a1T
KM/NM: 247/239
skąd: ty jest?
najpierw zrob dolot zeby nie ssal jakos prowizorycznie nawet, a potem wyreguluj gaz moze tez byc go za malo na jalowym

_________________
Towarzysze, w roku ubiegłym osiągnęliśmy mniej niż planowaliśmy ale to i tak więcej niż się spodziewaliśmy.

www.atomoto.eu


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 10 maja 2013, 23:05 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
ok uszczelnię go jakoś. PS dzisiaj wracając z pracy zauważyłem kolejny objaw nie wiem czy ma związek ale podczas jazdy dwa razy wyłączył mi się sam gaz.

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 10 maja 2013, 23:14 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 11:03
Posty: 1155
Lokalizacja: Lbn
Auto: as6
silnik: v8
KM/NM: 300
Imię: Michał
skąd: wyleci korba
było sprawdzić czy parownik Ci nie przymarzł jak gaz się rozłączył, w accordzie miałem tak, że za mało płynu chłodniczego było i obroty skakały, później się okazało, że źle był podłączony parownik i obiegu nie było


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 10 maja 2013, 23:24 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
to miałem tak niedawno że mi gasł bo było za mało płynu chłodzącego, gdzieś wyparował :P ale uzupełniłem i od 2-3 tyg trzyma stan. A jak miałeś źle podłączony?

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 10 maja 2013, 23:34 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 11:03
Posty: 1155
Lokalizacja: Lbn
Auto: as6
silnik: v8
KM/NM: 300
Imię: Michał
skąd: wyleci korba
zamiast równolegle do nagrzewnicy, to wodne były podłączone pod układ bocznikowy obok przepustnicy
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 12 maja 2013, 1:04 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
dopiero we wtorek bede miał chwile popatrzeć ale dzisiaj zauważyłem że to wyłączanie się robi się tylko jak wjadę na jakiś dołek i auto podskoczy.

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 05 cze 2013, 20:02 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
No i znowu się zrobiło to samo :/ eh. Wymieniłem reduktor na nowy Lovato. Więc raczej z gazem wszystko jest chyba ok. Został wyregulowany. Dzisiaj nie chciała mi odpalić jak pojechałem jakieś 3 km, zgasiłem i po około 5-7 min chciałem odpalić. eh:/

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 05 cze 2013, 20:09 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 14:19
Posty: 367
Lokalizacja: Lublin
Auto: Honda Civic EG4
silnik: D16Z6
KM/NM: 140/150
Imię: Kamil
skąd: Lublin/Poznań
Daj jakieś foto miejsca w którym zainstalowany jest parownik i jak podłaczone są przewody wodne... Elektro zawory wszystkie po przełaczeniu na gaz pykają ?? W butli odkręcony zawor zabezpieczajacy jest na maks ??
Filterek gazu wymieniany ?? Nom i czy gorący parownik po nagrzaniu sie silnika do optymalnej temp ?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 05 cze 2013, 20:30 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
ok jutro wrzucę, ale myślę że jak wymieniał mi to koleś który zajmuję się instalacjami to raczej wszystko powinno być ok. teraz wrzuce zdjęcie podglądowe gdzie mniej więcej jest reduktor.


Załączniki:
Komentarz: zdj.podgladowe
d16z6ld4.jpg
d16z6ld4.jpg [ 150.78 KiB | Przeglądany 624 razy ]

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)
Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 05 cze 2013, 23:27 
Offline

Rejestracja: 15 sty 2013, 17:56
Posty: 143
Auto: Civic
silnik: d16y3
KM/NM: -/-
Imię: Eryk
skąd: Huta/Puławy
na bank masz dobrze kto Ci regulowal i jakims urzadzeniem czy na sluch??


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group