Dzisiaj jest 19 lut 2018, 3:53

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 08 maja 2013, 19:29 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
Taki problem z którym nie mogę się uporać od dłuższego czasu. A mianowicie Podczas hamowania jak dojeżdżam do świateł/skrzyżowania to auto mi przygasa tak do 300-400 rpm. i po chwili wraca na 900 rpm. Zauważyłem że jak przejadę krótki odcinek to potem mam problem z odpalenie tzn muszę pokręcić jakieś 3-4 sec zanim załapie. Po dłuższych dystansach jest OK.
Co już sprawdzałem i wymieniałem:
- akumulator nowy
- przewody nowe
- świece nowe
- przepustnica czyszczona
- krokowy czyszczony ( podmieniny z Y8)
- serwo i pompa wymieniona
- przewody od podciśnienia przejrzane
- układ chłodzący odpowietrzony
Auto ma instalacje LPG ale objawy występują na PB i LPG. Jakieś pomysły ?

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 maja 2013, 20:20 
Offline

Rejestracja: 14 kwie 2013, 14:56
Posty: 166
Auto: ej9
silnik: d14++
KM/NM: ??
skąd: lbn
alternator . może prądu mu brakuje

_________________
A Bóg dał nogi po to żeby dojść tam gdzie się nie dojedzie na glebie :P


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 maja 2013, 20:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2013, 15:05
Posty: 355
Auto: BMW E46 Touring
silnik: m54b30
KM/NM: 231/300
skąd: łorsoł
Podobne objawy miałem w d14a4 z lpg, winowajcą okazał się jakiś przedmuch między kolektorem dolotowym a przepustnicą. Warto sprawdzić czy gdzieś lewizny nie zasysa.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 maja 2013, 23:32 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
alternator chyba nie, sprawdzałem z Kudlaczem to ładowanie ma dobre. A co do kolektora to rano popatrzę.

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 09 maja 2013, 19:28 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
przejrzałem dolot i nie ma przedmuchów ale zaobserwowałem jeszcze ze jak silnik się nagrzeje i trzyma te 900rpm to czasami podskoczy do 1500 rpm na 1 sec i znowu spada do 900 rpm. ten cykl się powtarza co pewien czas.

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 09 maja 2013, 21:37 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 1:05
Posty: 1618
Lokalizacja: Daleki wschód
Auto: ee8
silnik: b16a1T
KM/NM: 247/239
skąd: ty jest?
tylko i wylacznie wina gazu, na zimnym zawsze zalewa silnik i ciezko odpalic jak za szybko przelaczysz na gazoline, a przygasanie pewnie przez to ze masz dolot skierowany tak ze lapie zimne powietrze przewiewowe i zdmuchuje gaz :-))

_________________
Towarzysze, w roku ubiegłym osiągnęliśmy mniej niż planowaliśmy ale to i tak więcej niż się spodziewaliśmy.

www.atomoto.eu


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 09 maja 2013, 23:12 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
Ale mam dolot OEMowy , puchę mam OEM nic nie kombinowane. To jak zrobić żeby nie zdmuchiwało tego gazu?

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 09 maja 2013, 23:18 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 20:09
Posty: 547
Lokalizacja: Zamość
Auto: Civic LPG
silnik: D16V1
KM/NM: 110KM/LPG
Imię: Robert
skąd: Zamość
Załóż jakiś przewód do tyłu tak aby łapał powietrze odwrotnie do kierunku jazdy.

_________________
Lubię Gaz ;-)


prymus2103@spoko.pl


https://www.facebook.com/autoserwisploskie14a

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 09 maja 2013, 23:21 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 1:05
Posty: 1618
Lokalizacja: Daleki wschód
Auto: ee8
silnik: b16a1T
KM/NM: 247/239
skąd: ty jest?
no to dziwne na seryjnym nie powinno byc tego efektu (czesto maja ludzie stozek i zimny dolot to wtedy bankowo)

a jaka masz instalacje 2gen czy sekwencje?

_________________
Towarzysze, w roku ubiegłym osiągnęliśmy mniej niż planowaliśmy ale to i tak więcej niż się spodziewaliśmy.

www.atomoto.eu


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 10 maja 2013, 0:15 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 13:01
Posty: 215
Auto: Fn2
silnik: K20
KM/NM: 201
Imię: Łukasz
skąd: Świdnik
2 gen. na mikserze .

_________________
EJ2(D15B7)->BB9(F20A4)->EG5(D16Z6)->CG8(F18B2)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group