Dzisiaj jest 21 lis 2018, 12:58

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 maja 2013, 12:58 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 12:41
Posty: 33
Auto: Civic
silnik: D16V1
KM/NM: 110
Imię: Adam
skąd: LU/LSW
Witam

Jest ktoś chętny na poliuretany?
Czekam na chętnych - za około 2 tyg. tak czy siak zamawiam dla siebie.
Strona: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda

Rabat 10% od cen na stronie internetowej.

Przy zamówieniu powyżej 755,00zł przesyłka gratis.
Przy mniejszej kwocie niż powyższa i ciężar do 31 kg - 17,00 zł DHL

Informacja dodatkowa:
Ciastek ostatnio robił zakupy w tej firmie i ma kupon rabatowy na 10% więc wyjdzie jeszcze taniej.
Jest tez bezpośredni kontakt telefoniczny do osoby od zamówień więc można zawsze dogadać się co komu potrzeba i ewentualnie wynegocjować ostateczną kwotę.

_________________
Zajrzyj tu:Tatusiowóz EU8
Polecam: http://www.revolta.media.pl | http://www.centrumspawalnictwa.eu


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 23 cze 2013, 22:49 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 12:41
Posty: 33
Auto: Civic
silnik: D16V1
KM/NM: 110
Imię: Adam
skąd: LU/LSW
Zamówienie zrealizowane, poliuretany w drodze :D
Dzięki Kuba za kod zniżkowy.
Temat do zamknięcia.

_________________
Zajrzyj tu:Tatusiowóz EU8
Polecam: http://www.revolta.media.pl | http://www.centrumspawalnictwa.eu


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 24 cze 2013, 7:27 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2013, 15:12
Posty: 2085
Auto: syfik&rapid
silnik: 1.8..T&1.6T
KM/NM: ???
Imię: miś colargol
skąd: zamawiasz dziwki???
spoko, nie ma problemu :)

Tematu może nie będę zamykal bo jeszcze sie zapewne przyda innym :ok:

_________________
komiwojażer akwizytor turysta !


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 24 cze 2013, 10:41 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 12:41
Posty: 33
Auto: Civic
silnik: D16V1
KM/NM: 110
Imię: Adam
skąd: LU/LSW
Ok jakby się ktoś wahał z zakupem to fotka na zachętę ;)


Załączniki:
pouliretany_2013-06-24.jpg
pouliretany_2013-06-24.jpg [ 52.81 KiB | Przeglądany 2578 razy ]

_________________
Zajrzyj tu:Tatusiowóz EU8
Polecam: http://www.revolta.media.pl | http://www.centrumspawalnictwa.eu
Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 sie 2016, 20:02 
Offline

Rejestracja: 23 lip 2016, 20:35
Posty: 70
Auto: Civic
silnik: D13B2
KM/NM: 75
skąd: Lublin
Nie bede zakladal nowego tematu, byliby moze jacys chetni na grupowy zakup?

_________________
Obrazek


Białe Jaajeczkoo <3


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 sie 2016, 22:17 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 11:03
Posty: 1164
Lokalizacja: Lbn
Auto: as6
silnik: v8
KM/NM: 300
Imię: Michał
skąd: wyleci korba
dodam coś od siebie :
Obrazek
Obrazek

na firmę też dają 10% rabatu - wystarczy zapytać przez telefon.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 sie 2016, 22:24 
Offline

Rejestracja: 23 lip 2016, 20:35
Posty: 70
Auto: Civic
silnik: D13B2
KM/NM: 75
skąd: Lublin
widze ze pozostaje mi zamowic samemu ;) zapytam jeszcze o srednice drazka stabilizatora, tzn czy ktos moze wie lub jak to bezproblemowo sprawdzic, eg3 94 r

_________________
Obrazek


Białe Jaajeczkoo <3


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 08 sie 2016, 23:35 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2015, 19:01
Posty: 669
Auto: Civic EJ2
silnik: D15B7
KM/NM: 101
Imię: Michał
skąd: Lublin
zapewne 18mm ale sprawdź lepiej


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 09 sie 2016, 3:19 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2013, 16:45
Posty: 475
Auto: EP2
silnik: D16V1
KM/NM: Za mało.
Imię: Piotr
skąd: Łęczna/Lublin
Eg3 oryginalnie chyba nie miały staba.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 10 sie 2016, 2:34 
Offline

Rejestracja: 23 lip 2016, 20:35
Posty: 70
Auto: Civic
silnik: D13B2
KM/NM: 75
skąd: Lublin
to ją lepiej sprawdze :) ej słuchajcie, podpytam jeszcze czy ktoś z was na poli? Komfort jazdy bardzo ucierpiał? Z góry dzięki za info, v piona!

_________________
Obrazek


Białe Jaajeczkoo <3


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group