Dzisiaj jest 17 lip 2018, 17:44

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10 wrz 2017, 11:59 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2013, 22:00
Posty: 321
Auto: Honda Civic
silnik: D16Z6T
KM/NM: wzrosła :)
Imię: Marcin
skąd: Lublin
Pojawiła się koncepcja takiego modu na przyszły sezon bo o ile w mieście jazda z opuszczonymi szybami i otworzonym szybrem ma swój urok i jest znośna to jazda powyżej 100 zł na ekspresówce na ten przykład już do przyjemnych nie należy.

Nie chce mi się kombinować z mechaniczną sprężarką... przerabianie DP (nie kojarzyć sobie zboczuszki :whip: ) dokładanie zewnętrznego WG i ogólnie walka o każdy cm3 przestrzeni pod maską.

Wstępnie udało mi się wyczytać że oprócz kompresora będzie potrzebny falownik.

Pojawiają się pytania:
1. seryjny alternator to udźwignie czy trzeba podmienić na coś "sprawniejszego"
2. czy konieczne będzie zwiększenie pojemności akumulatora? 45 Ah wydaje mi się trochę ubogie.
3. czy umieszczenie sprężarki ma znaczenie - chodzi mi o wysokość (w serii przy dole silnika)
4. sterowanie? czy w jakimś aucie z automatyczną klimatyzacją sterownik jest autonomiczny - jeśli tak to w jakim?

Wiadomo, część rur też trzeba będzie rzeźbić ale większość głównych komponentów pozostanie seryjna.

Ma kto jakąś wiedzę na ten temat albo się spotkał się z takim projektem?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group