Dzisiaj jest 19 wrz 2018, 13:53

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Madzia 323F
Post: 12 sty 2013, 22:09 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 09 sty 2013, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Lubartów
Auto:
Nie Honda ale ma w sobie parę Hondowskich części :D

MODEL: Mazda 323f
SILNIK: 1,5 Z5
UKŁAD DOLOTOWY: Seria bez rezonatora
UKŁAD WYDECHOWY: środkowy z Hondy Civic, końcowy z Hondy CBR1000RR
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
ZAWIESZENIE: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY KIT: Dokładka przód od Laguny
ŚRODEK: Seria
CAR AUDIO: Jakoś gra
MOC: Ciągle za mało
PLANY: Uturbić

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 12 sty 2013, 22:23 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 14:19
Posty: 367
Lokalizacja: Lublin
Auto: Honda Civic EG4
silnik: D16Z6
KM/NM: 140/150
Imię: Kamil
skąd: Lublin/Poznań
Jak plany z turbo wypalą to bedzie fajnie :) Zanim kupiłem Honde dużo myślałem o zakupie takiej mazdy. Kibicuje projektowi )


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 03 mar 2013, 14:57 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 22:42
Posty: 542
Auto: EG3
silnik: K24A3
KM/NM: 190KM@223Nm
Imię: Rafał
skąd: Żółkiewka
Ładna mazda :) strasznie podoba mi się przód :green: Kolega ma też mazde tylko sedana z identycznym silnikiem i co chwila mu przepływomierze lecą na LPG bez sekwencji nie ma jazdy bo lekko sztrzeli i MAF do wymiany. A co do turbo to już ktoś robił coś takiego z tym silnikiem?

_________________
D13B2-->D13B7-->D16Z2mini me-D16Turbo-->K24A3 -->może kiedyś jakieś małe turbko xD
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 03 mar 2013, 15:04 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2013, 1:55
Posty: 151
Auto: e39
silnik: m54b25
KM/NM: 192/245
skąd: brać na paliwo?
miałem taką i w sumie dalej mi się te auta podobają, fajna oryginalna linia. szkoda że 1,5 bo te silniki z seryjną mocą sobie nie radzą a co dopiero o turbo mówić... :|
tablica z przodu chyba jednak lepiej wygląda w standardowym miejscu


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 03 mar 2013, 15:08 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 22:42
Posty: 542
Auto: EG3
silnik: K24A3
KM/NM: 190KM@223Nm
Imię: Rafał
skąd: Żółkiewka
marcus_87 pisze:
szkoda że 1,5 bo te silniki z seryjną mocą sobie nie radzą a co dopiero o turbo mówić... :|

No ogólnie D13 na MPFI daje rade takiej mazdzie

_________________
D13B2-->D13B7-->D16Z2mini me-D16Turbo-->K24A3 -->może kiedyś jakieś małe turbko xD
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 03 mar 2013, 16:06 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2013, 1:55
Posty: 151
Auto: e39
silnik: m54b25
KM/NM: 192/245
skąd: brać na paliwo?
miałem na myśli żywotność tych jednostek, jeżeli chodzi o osiągi to należałoby porównać 323P czyli 3 drzwiową wersję


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 03 mar 2013, 17:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2013, 22:46
Posty: 41
Lokalizacja: Dębówka Lublin
Auto: Honda
silnik: d15b7
KM/NM: 101
Imię: Daniel
skąd: Dębówka
Tylko ze 323p nie jest tak ładna jak ta;P

_________________
Panie...Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kulkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 19 mar 2013, 15:45 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 09 sty 2013, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Lubartów
Auto:
hold pisze:
No ogólnie D13 na MPFI daje rade takiej mazdzie
Nawet nie będę zaprzeczał, tym bardziej że różnica w masach przekracza 150kg w porównaniu do civika 5gen HB :palm:

Ale może nie będzie tak źle bo właśnie ogarnąłem nieco silnik i CR z fabrycznych 9,4:1 aktualnie nieznacznie przekracza 11:1 :spoko:


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 19 mar 2013, 18:03 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 16:46
Posty: 170
Auto: Honda Accord CE8
silnik: 2.0 B+G
KM/NM: 131/187
Imię: Voytec
skąd: LUB
Daniel666666 pisze:
właśnie ogarnąłem nieco silnik i CR z fabrycznych 9,4:1 aktualnie nieznacznie przekracza 11:1

A jak to wyliczyłeś?

_________________
Obrazek
Internetowy sklep z chemią gospodarczą CHEMIAIMPORT.PL


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Madzia 323F
Post: 19 mar 2013, 22:50 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: 09 sty 2013, 20:45
Posty: 70
Lokalizacja: Lubartów
Auto:
wkostek pisze:
A jak to wyliczyłeś?
Wystarczy zmierzyć objętość komory spalania przed i po obróbce głowicy.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group