Dzisiaj jest 19 lis 2018, 10:14

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Post: 31 lip 2015, 20:15 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 19:58
Posty: 513
Lokalizacja: prosto w lewo i po prawej
Auto: IntedżeR yyyyyy
silnik: K-mać
KM/NM: mmm/hmm
skąd: ten swąd
Tak jak miało być. Jak masz możliwość to pobaw się dolotem żeby jak najwięcej mBar przy 8500. I tak w miarę oki napełnia bo mi w ITR org spadało do 930 mBar.

_________________
OBD1: http://ktuner.pl/neptune
K20 / K24 / R18 ... do 2015: http://ktuner.pl


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 31 lip 2015, 21:00 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 22:42
Posty: 542
Auto: EG3
silnik: K24A3
KM/NM: 190KM@223Nm
Imię: Rafał
skąd: Żółkiewka
A tak się patrzę na wykres to nie próbowałeś obniżać VTECa ? bo widać że po zapięciu VTECa robi robotę moment i moc rośnie :D

_________________
D13B2-->D13B7-->D16Z2mini me-D16Turbo-->K24A3 -->może kiedyś jakieś małe turbko xD
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 03 sie 2015, 10:03 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 19:58
Posty: 513
Lokalizacja: prosto w lewo i po prawej
Auto: IntedżeR yyyyyy
silnik: K-mać
KM/NM: mmm/hmm
skąd: ten swąd
VTEC powinno sie zapiac gdy wartosc paliwa z high jest juz wyzsza niz w tabeli low. NIe koniecznie wysoka krzywka da moc przy nizszych rpm. Jak pisałem trzeba zobaczyć ile paliwa potrzeba - nie ma czasem sensu wczesniej bo lepiej na low ciśnie niż na high.

Chociaż Beeee to nie Deeee :) i pełny (dolot/wydech) VTEC pozwala troszkę niżej zejść bo lepiej napełni.

Ale i tak najlepiej zadziała przy ~6500 :D poważne jebnięcie :spoko:

_________________
OBD1: http://ktuner.pl/neptune
K20 / K24 / R18 ... do 2015: http://ktuner.pl


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 13 sie 2015, 18:06 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 19:58
Posty: 513
Lokalizacja: prosto w lewo i po prawej
Auto: IntedżeR yyyyyy
silnik: K-mać
KM/NM: mmm/hmm
skąd: ten swąd
Jak tam z nową gumką :megas:

_________________
OBD1: http://ktuner.pl/neptune
K20 / K24 / R18 ... do 2015: http://ktuner.pl


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 28 sie 2015, 22:10 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2013, 19:07
Posty: 246
Auto: Civic EK4
silnik: K20A2
KM/NM: 237KM/231Nm
Imię: Marek
skąd: Lublin
Nowa gumka i nowy kolektor ssący dają rade :)

Obecnie 202KM/8200rpm i 188Nm/6500rpm :)
Obrazek

A tu porównanie względem kolektora z B16A2 który był do tej pory :)
Obrazek

Teraz auto ciągnie do samej góry, nie trzeba prosić :P

Teraz jeszcze z ciekawości pojechał bym do Fabryki Mocy na hamowanie, aby porównać sobie obie Hamownie :) tylko muszę poczekać na podobne warunki, a z tego co się na razie zapowiada to jeszcze chwilkę poczekam :D

Z drugiej strony zastanawiam się jak w Wawie z wystrojonych B18C6 wychodzi im po 215/220KM :D

Skoro po złożeniu silnika wyszło 191KM i 183Nm
- zmiana kolektora wydechowego na sportowy 4-2-1(chinol) + wydech z 2.05" na 2,36" dała 196KM i 187Nm
- zmiana kolektora ssącego na Skunk dała 202KM i 188Nm
- oczywiście po każdych modyfikacjach auto było strojone :D

Czyli wydech + dolot + strojenie dał 11KM i 5Nm..... :D

jak dojść do tych 215/220KM ? :D

_________________
MP DZIUBIŃSKI MECHANIKA POJAZDOWA / POMOC DROGOWA
http://www.facebook.com/mpdziubinski

LUBLIN, Abramowicka 206
kontakt: 601-504-996 / 601-504-319


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 29 sie 2015, 10:17 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 14:19
Posty: 367
Lokalizacja: Lublin
Auto: Honda Civic EG4
silnik: D16Z6
KM/NM: 140/150
Imię: Kamil
skąd: Lublin/Poznań
Zakręcić go 8600 i opóźnić walki straci trochę dołu Ale na górze pojawi się trochę mocy.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 29 sie 2015, 10:58 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 22:42
Posty: 542
Auto: EG3
silnik: K24A3
KM/NM: 190KM@223Nm
Imię: Rafał
skąd: Żółkiewka
Nom mieć na ssącym regulowane kółko i można pokręcić :P tylko ciekawe ile tam jest miejsca na zawory żeby nie stukło xD i jak by mieć dostęp do hamowni.
Kiedyś zajechałem do Jabłonnej i pytałem się jaki by był koszt wynajęcia hamowni na strojenie to mi gość powiedział że może w zimie by się na coś takiego zgodził ale nie raczej niezbyt chętny jest na takie manewry :)
Kurde w K-serii z poziomu kompa można pyknąć sobie VTC :D wygodny silnik :)

_________________
D13B2-->D13B7-->D16Z2mini me-D16Turbo-->K24A3 -->może kiedyś jakieś małe turbko xD
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 29 sie 2015, 11:12 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 14:19
Posty: 367
Lokalizacja: Lublin
Auto: Honda Civic EG4
silnik: D16Z6
KM/NM: 140/150
Imię: Kamil
skąd: Lublin/Poznań
Ssący jak opozniasz to do kolizji nie dojdzie :-) jedynie trzeba uważać z przyspieszaniem tego wałka. Można by też spróbować zwiększyć wspootwarcie zaworów. Hamowania nie potrzebna wystarczy znać afr przed zmianą ustawień walka i po.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 29 sie 2015, 12:09 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2013, 19:07
Posty: 246
Auto: Civic EK4
silnik: K20A2
KM/NM: 237KM/231Nm
Imię: Marek
skąd: Lublin
kamilx17 pisze:
Zakręcić go 8600 i opóźnić walki straci trochę dołu Ale na górze pojawi się trochę mocy.

Kręcę go do 8600 :P teraz źle skalibrował o te 200rpm hamownie, ale to i tak niczego nie zmienia :D

_________________
MP DZIUBIŃSKI MECHANIKA POJAZDOWA / POMOC DROGOWA
http://www.facebook.com/mpdziubinski

LUBLIN, Abramowicka 206
kontakt: 601-504-996 / 601-504-319


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 29 sie 2015, 21:24 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 19:58
Posty: 513
Lokalizacja: prosto w lewo i po prawej
Auto: IntedżeR yyyyyy
silnik: K-mać
KM/NM: mmm/hmm
skąd: ten swąd
Ostatnio troszkę ciepławo :) korekty znasz :)

Zapisuj sobie temp iat podczas i (fajnie gdyby) najlepiej zawsze w takiej ~samej stroić i mierzyć :)

_________________
OBD1: http://ktuner.pl/neptune
K20 / K24 / R18 ... do 2015: http://ktuner.pl


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group