Dzisiaj jest 19 sty 2018, 1:37

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Następna
Autor Wiadomość
Post: 25 paź 2013, 22:29 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2013, 11:17
Posty: 1191
Auto: -
silnik: -
KM/NM: -
Imię: -
skąd: -
MODEL: Honda Prelude 1994r. BB1
SILNIK: 2.2 H22A2
UKŁAD DOLOTOWY: Power rura owinięta bandażem termoizolacyjnym + stożek APEXI
UKŁAD WYDECHOWY: OEM
ELEKTRONIKA: OEM
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia M2F5
ZAWIESZENIE: OEM
UKŁAD HAMULCOWY: OEM
BODY KIT: spoiler OEM, owiewki
ŚRODEK: El. fotele skórzane, digitale i trzeci stop w podsufitkę.
CAR AUDIO: Radio OEM + Gathers CD, skrzynka basowa Pioneer Champion 1200w + wzmacniacz Pionieer
DODATKOWE: brak
MOC: 185ps
PLANY:
- swap climat control
- montaż cooling plate
- montaż oil catch tank
- montaż rozpórki
- kupić i zamontować halogeny
- kupić pomarańczowe kierunki
- dokupić sporo dodatków JDM :]
- kupić monitorek 4,6" lub większy jak się zmieści i zamontować w miejsce oryginalnego monitora oraz podłączyć do niego kamerę cofania


Kilka zdjęć:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a to zdjęcia dawcy:

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 paź 2015, 10:11 przez mlody771, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 25 paź 2013, 22:37 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 14:01
Posty: 1918
Auto: HONDA PRELUDE
silnik: H22AJDM
KM/NM: 200/218
Imię: Robert
skąd: LUBLIN/GARBÓW
Generalnie muszę Cię pochwalić za fotografie załączone w temacie. Użytkownik Tomk wiele mógł by się od Ciebie w tej kwestii nauczyć :P

_________________
Jadą , jadą chłopaki w japońcach .. nikt ich nie dogoni BO KRĘCĄ DO KOŃCA !! ;)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 26 paź 2013, 7:35 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2013, 20:09
Posty: 546
Lokalizacja: Zamość
Auto: Civic LPG
silnik: D16V1
KM/NM: 110KM/LPG
Imię: Robert
skąd: Zamość
No panie po pierwsze zmień opis wg.wzoru , po drugie koniecznie zmień fotografa :P

_________________
Lubię Gaz ;-)


prymus2103@spoko.pl


https://www.facebook.com/autoserwisploskie14a

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 26 paź 2013, 8:45 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 11:03
Posty: 1118
Lokalizacja: Lbn
Auto: a4 b6 1.8T
silnik: bex
KM/NM: 190
Imię: Michał
skąd: wyleci korba
fajnie, że prelude :)

wcześniej miałeś 2.0/2.2 z accorda?? -->
Obrazek

co to za przewody zapłonowe te żółte?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 lut 2014, 12:16 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2013, 11:17
Posty: 1191
Auto: -
silnik: -
KM/NM: -
Imię: -
skąd: -
Trochę cisza u mnie w temacie z powodu padniętej pompy oleju, na szczęście uporałem się już z tym i pralka wróciła do życia.

Co zmieniłem:

Pompa oleju OEM (używka, rozebrana i wyczyszczona)
Napinacz rozrządu OEM,
Uszczelniacze na wałki OEM,
Uszczelniacz na balans OEM,
Uszczelniacz na wał OEM,
Pompa wody JPN,
Napinacz rozrządu KOYO,
Napinacz balansu KOYO,
Pasek rozrządu MITSUBOSHI,
Pasek balansu MITSUBOSHI,
Sworzeń wahacza CTR,
Olej MOTUL Synergie+ 6100 10w40,
Filtr oleju KNECHT

A tu krótka fotorelacja z naprawy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pompa rozleciała się na kawałki i narobiła rys na obudowie...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A przy okazji zrobiłem polerkę lamp:

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 lut 2014, 15:20 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2013, 14:19
Posty: 366
Lokalizacja: Lublin
Auto: Honda Civic EG4
silnik: D16Z6
KM/NM: 140/150
Imię: Kamil
skąd: Lublin/Poznań
I sprawdzałeś tą sondę ??
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury dający sygnał na ECU.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 lut 2014, 19:36 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2013, 11:17
Posty: 1191
Auto: -
silnik: -
KM/NM: -
Imię: -
skąd: -
Jak będziesz jutro na spocie to Ci cos pokaze

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 lut 2014, 19:48 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2013, 14:46
Posty: 1122
Auto: SubaruForesterTurboS
silnik: EJ20
KM/NM: 2xx/xxx
Imię: Rafał
skąd: NL
ja bym ten zderzak z angola zapodał co jest z dokładką , ogarnołes już elektrykę dlaczego nie chciał jechać ? Poza tym kajana prala miałem okazje przejechać się z kierownikiem :D. Dbaj o nią !!! :)

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 lut 2014, 22:18 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2013, 21:00
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Auto: CL9
silnik: K24A3
KM/NM: 190/225
Imię: Łukasz
skąd: Lublin
Wow, ten silnik chyba troche się namęczył przez te 20lat, pierwszy raz widzę takie cyrki z pompą w H22. Zawory wyregulowałeś?

Planujesz coś robić z zawieszeniem, jakieś -40mm?? Jakie kapcie na lato?

Skrzynia do zmiany, na M2F4 nie poznasz auta, ta co masz jest długa.

Trzeba tego VTEC'a sprawdzic. Ten dodatkowy air box pod zderzakiem podpięty? Działa?

Robisz swap tunela na polift? :)

_________________
SERWIS Notebooków, PC, Reballing. Najlepsza Honda? PRELUDE


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: 27 lut 2014, 22:42 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2013, 11:17
Posty: 1191
Auto: -
silnik: -
KM/NM: -
Imię: -
skąd: -
Raflo pisze:
ja bym ten zderzak z angola zapodał co jest z dokładką , ogarnołes już elektrykę dlaczego nie chciał jechać ? Poza tym kajana prala miałem okazje przejechać się z kierownikiem :D. Dbaj o nią !!! :)


Chyba zawór VTEC ale nie jestem pewien.

lukasrz pisze:
Wow, ten silnik chyba troche się namęczył przez te 20lat, pierwszy raz widzę takie cyrki z pompą w H22. Zawory wyregulowałeś?

Trochę ma nalatane ale ciśnienie trzyma po 13 na każdym. Zaworów nie ustawiałem jeszcze.

lukasrz pisze:
Planujesz coś robić z zawieszeniem, jakieś -40mm?? Jakie kapcie na lato?


Na lato planuję jakąś glebę jeszcze nie wiem jaką zależy od tego czy fundusz mi pozwoli na zakup koła. Bo na razie będę śmigał na MOMO z angola.

lukasrz pisze:
Skrzynia do zmiany, na M2F4 nie poznasz auta, ta co masz jest długa.


Ja mam założoną M2F5 teraz ale mam jeszczę M2K4. A myślałem właśnie aby z czasem zmienić skrzynię na inną.

lukasrz pisze:
Trzeba tego VTEC'a sprawdzic. Ten dodatkowy air box pod zderzakiem podpięty? Działa?


hmmm. szczerze mówiąc nie wiem.

lukasrz pisze:
Robisz swap tunela na polift? :)


Tak chcę to zrobić ale nie mogę się zabrać jakoś za pospawanie dźwigni ręcznego i przełożenie linek.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group